Zapytania ofertowe

Zapytanie ofertowe na dostawy tonerów oraz tuszy 2025

                                                                                               Piaseczno, dnia 06.12.2024 r.

Zapytanie ofertowe do udzielenia zamówienia na dostawę oryginalnych tonerów do drukarek do kwoty 50.000.00 netto

I.        W związku z potrzebą udzielenia zamówienia na dostawę oryginalnych tonerów do drukarek w roku 2025 r. dla Szkoły Podstawowej nr 1, ul. Świętojańska 18, 05-500 Piaseczno, proszę o złożenie oferty w formie pisemnej lub  na adres mailowy mkaczor@sp1piaseczno.pl do dnia 12.12.2024 r. do godz. 12:00

 

II.     Wyczerpujący opis przedmiotu zamówienia i sposobu wykonania zamówienia i inne informacje  mogące mieć wpływ na zamówienie.

1.      Opis przedmiotu zamówienia Załącznik nr 1

2.       Warunki dostawy:

a)      dostawa do Szkoły Podstawowej nr 1 ul. Świętojańska 18 oraz ul. Al. Kalin 30
w Piasecznie na koszt Dostawcy,

b)      dostawa w asortymencie wg zamówienia Zamawiającego,

c)      dostawa w cenach brutto określonych przez Dostawcę dla każdego asortymentu, zgodnie ze złożoną ofertą, przez cały rok 2025,

d)      zapłata za dostawę przelewem w terminie 14 dni od daty otrzymania faktury, po każdej dostawie,

e)      dostawa do 3 dni od złożenia zamówienia w terminie: od poniedziałku do piątku
w godzinach od 8:00 do 14:00

III.  Zamawiający zastrzega sobie prawo zamówienia mniejszej lub większej ilości towaru niż jest to określone w załączniku nr 1. W takim wypadku Dostawcy nie przysługują wobec Zamawiającego roszczenia odszkodowawcze z tytułu zmniejszenia lub zwiększenia ilości zamówienia. Zwiększenie lub zmniejszenia ilości zamówienia nie może być większe niż 30% wartości asortymentu określonego w ofercie Dostawcy.

IV.  Zamawiający zastrzega sobie prawo do zamówienia dodatkowego asortymentu nieokreślonego w przedmiocie zamówienia.

V.    Wyłoniony w zapytaniu ofertowym Dostawca przedstawi Zamawiającemu dokument potwierdzający prowadzenie działalności gospodarczej.

VI.  Kryteria oceny : 100% cena

VII.  Termin realizacji przedmiotu zamówienia, między stronami zostanie zawarta umowa na czas określony do dnia 01.01.2025 do 31.12.2025 r.

Informacja o wyłonionym w zapytaniu ofertowym Dostawcy zostanie umieszczona na stronie internetowej szkoły w zakładce BIP.

Otwarcie ofert nastąpi w dniu 12.12.2024 w siedzibie zamawiającego o godz. 12:00
w sali nr 24

Załączniki

Rejestr zmian

Data wprowadzenia dokumentu do BIP: 06 grudnia 2024 14:06
Dokument wprowadzony do BIP przez: Małgorzata Kaczor
Ilość wyświetleń: 12
24 października 2025 11:16 (Małgorzata Kaczor) - Opublikowanie dokumentu.
06 grudnia 2024 14:34 (Małgorzata Kaczor) - Ukrycie dokumentu.
06 grudnia 2024 14:34 (Małgorzata Kaczor) - Opublikowanie dokumentu.