Zapytania ofertowe

Zapytanie ofertowe na dostawy artykułów papierniczych 2025

 

                Zapytanie ofertowe do udzielenia zamówienia na dostawę artykułów papierniczych  do kwoty 50.000.00 zł netto

 

           SP1.2.26.7.2024

Piaseczno, 06.12.2024

 

         I.            W związku z potrzebą udzielenia zamówienia na dostawę artykułów papierniczych  dla Szkoły Podstawowej Nr 1 im. Józefa Piłsudskiego w Piasecznie ul. Świętojańska 18, 05-500 Piaseczno, proszę o złożenie oferty w formie elektronicznej  do dnia 12.12.2024 r. do godz. 16:00

Osoba odpowiedzialna do kontaktów Izabela Świątkiewicz telefon 22 756 -22-85 wew. 100, email: mkaczor@sp1piaseczno.pl,

       II.            Wyczerpujący opis przedmiotu zamówienia i sposobu wykonywania zamówienia i inne informacje mogące mieć wpływ na zamówienie:

1.       opis przedmiotu zamówienia  Załącznik nr 1

2.       Warunki dostawy:

Dostawa do Szkoły Podstawowej Nr 1 im. Józefa Piłsudskiego w Piasecznie, ul. Świętojańska 18, 05-500 Piaseczno, oraz Al. Kalin 30 w Piasecznie na koszt Dostawcy

3.       Dostawa w asortymencie wg. zamówienia Zamawiającego przesyłanego drogą elektroniczną.

4.       Ceny zgodne ze złożoną ofertą obowiązujące przez okres trwania umowy.

5.        Płatność przelewem w terminie 14 dni  od daty otrzymania faktury.

6.       Dostawa do 3 dni od złożenia zamówienia w terminie od poniedziałku do piątku w godzinach 08:00-14:00

 

     III.            Zamawiający zastrzega sobie prawo zamówienia mniejszej lub większej ilości towaru niż jest to określone w Załączniku nr 1. W taki wypadku  Dostawcy nie przysługują wobec Zamawiającego roszczenia odszkodowawcze z tytułu zmniejszenia lub zwiększenia ilości zamówienia. Zwiększenie lub zmniejszenie ilości zamówienia nie może być większe niż 30% wartości asortymentu określonego w ofercie Dostawcy.

    IV.            Zamawiający zastrzega sobie prawo do zamówienia  dodatkowego asortymentu nieokreślonego w przedmiocie zamówienia.

      V.            Wyłoniony w zapytaniu ofertowym Dostawca przedstawi Zamawiającemu dokument potwierdzający prowadzenie działalności gospodarczej.

    VI.            Termin realizacji przedmiotu zamówienia od 01.01.2025 do 31.12.20025 r.

   VII.            Kryteria wyboru 100% cena

Otwarcie ofert nastąpi w dniu 12.12.2024 r. o godzinie 11:00

Informacja o wyłonionym w zapytaniu ofertowym Dostawcy zostanie zamieszczona na stronie internetowej szkoły w zakładce BIP.

 

 

 

 

Załączniki

Rejestr zmian

Data wprowadzenia dokumentu do BIP: 06 grudnia 2024 13:36
Dokument wprowadzony do BIP przez: Małgorzata Kaczor
Ilość wyświetleń: 15
24 października 2025 11:16 (Małgorzata Kaczor) - Opublikowanie dokumentu.
06 grudnia 2024 13:37 (Małgorzata Kaczor) - Ukrycie dokumentu.
06 grudnia 2024 13:37 (Małgorzata Kaczor) - Opublikowanie dokumentu.