Piaseczno, dnia 26.10.2015 r.
ZAPYTANIE OFERTOWE
I. W związku z potrzebą udzielenia zamówienia na prace remontowe w pomieszczeniach budynku Szkoły Podstawowej nr 1, ul. Świętojańska 18, 05-500 Piaseczno, (sale lekcyjne nr 39 i 40 proszę o złożenie oferty faxem, mailem lub osobiście w sekretariacie szkoły do dnia 29.10.2015r. do godz. 10:00
Informacji w zakresie formalnym udziela Małgorzata Kaczor (kier. adm. gosp.)
Tel/fax 022 756 22 85 email sekretariat@sp1piaseczno.pl
W zakresie techniczno – realizacyjnym p. Zbigniew Kłosiewicz Tel. 022 701 76 65
II. Opis przedmiotu zamówienia:
1. demontaż warstw podłogowych (wykładziny PCV ) w dwóch salach lekcyjnych o nr 39 (53,9 m2) i 40 (53,7 m2),
2. utylizacja odpadów z salach lekcyjnych o nr 39 i 40,
3. wykonanie warstwy wyrównawczej / wygładzającej, ułożenie homogenicznej wykładziny PCV o grubości min 2mm oraz klasie ścieralności T, - z wywinięciem cokołu równym 10cm (uzyskanie wyoblenia z zastosowaniem listew narożnikowych z tworzyw sztucznych).
III. Termin realizacji przedmiotu zamówienia: od 06.11.2015 r. do 11.11.2015 r.
IV. Warunki gwarancji i rękojmi na wykonane roboty:
36 miesięcy od daty podpisania przez strony protokołu bezusterkowego odbioru.
V. Forma płatności:
przelew 14 dni od doręczenia zamawiającemu wystawionej faktury w oparciu o bezusterkowy protokół odbioru wykonanych robót.
Realizacja: IDcom.pl
Wszelkie prawa zastrzeżone © 2025 Szkoła Podstawowa nr 1 im. Józefa Piłsudskiego w Piasecznie