Komunikaty - archiwum

Zapytanie ofertowe na dostawę urządzenia wielofunkcyjnego - drukarka

                                                                                                         

Piaseczno, dnia 26.10.2015 r.

 

 

 

ZAPYTANIE OFERTOWE

 

 

Podstawa prawna: Prawo zamówień Publicznych z dnia 29.01.2004 r.( Dz. U. Nr 19 poz. 177
z póź. zm. art. 4 pkt 8 ).

 

W związku z potrzebą udzielenia zamówienia na dostawę urządzenia wielofunkcyjnego – drukowanie / skanowanie / kopiowanie dla Szkoły Podstawowej Nr 1, ul. Świętojańska 18, 05-500 Piaseczno, proszę o złożenie oferty faxem, e-mailem lub osobiście w sekretariacie szkoły do dnia 30.10.2015 r. do godziny 10.00.

 

Osoba odpowiedzialna do kontaktów Małgorzata Kaczor (kierownik adm. gosp.)

tel. 22 756 22 85, email : sp1piaseczno@neostrada.pl

 

 

 

 

 

  

 

Urządzenie wielofunkcyjne – drukowanie / skanowanie / kopiowanie

 

Parametry

 

Parametry

Wymagane

Oferowane

Format obsługiwanego papieru

Od A5 do A3

 

Technika druku

Laserowa – kolor

 

Prędkość drukowania/kopiowania

Minimum 20 stron A4 na min. zarówno mono jak i w kolorze

 

Rozdzielczość skanowania

Min. 1200x1200 dpi

 

Rozdzielczość skanowania

Min. 600 dpi

 

Druk dwustronny

W standardzie

 

Skanowanie dwustronne

TAK podajnik typu DADF na min. 50 arkuszy A4

 

Powiększanie/zmniejszanie

W zakresie min. 25-400%

 

Dysk twardy HDD

Min. 80 GB

 

Skanowanie

SMB, FTP, mail, pamięć USB

 

Kolorowy dotykowy wyświetlacz

TAK

 

Praca w sieci komputerowej

Interface 10/100/1000

 

Obsługiwane systemy komputerowe

WIN XP, WIN 7, WIN 8

 

Kasety na papier

Minimum dwie uniwersalne na papier A5 do A3 o pojemności min. 500 arkuszy

 

Kopiarka ma być gotowa do pracy i nie wymagać dodatkowych kosztów w celu uruchomienia

- ma posiadać szafkę/podstawę jeżeli jest wymagana do ergonomicznej pracy

- posiadać komplet tonerów na min 19000 kopii/wydruków A4

- w cenę oferty ma być wliczony koszt dostawy, instalacji, szkolenia

 

Gwarancja

Minimum 36 miesięcy na miejscu użytkowania

 

Serwis

- instalacja i serwis w trakcie gwarancji prowadzony przez serwis posiadający autoryzację producenta sprzętu

-czas reakcji serwisu 24h

 

 

 

 

Termin realizacji zamówienia do 06 listopada 2015 r.

Forma płatności: przelew 14 dni (po dostawie i otrzymaniu faktury).

Dostawa na koszt dostawcy.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Rejestr zmian

Data wprowadzenia dokumentu do BIP: 26 października 2015 15:16
Dokument wprowadzony do BIP przez: Małgorzata Kaczor
Ilość wyświetleń: 591
26 października 2015 15:16 (Małgorzata Kaczor) - Dodanie dokumentu. (Dokument opublikowany)