Zapytania ofertowe

Zapytanie ofertowe na wykonanie modernizacji oświetlenia awaryjnego w ciągach komunikacyjnych do 50 tys. zł netto 2025

 

                                                                                               Piaseczno, dnia 24.10.2025 r.

Zapytanie ofertowe

do kwoty 50.000.00 netto

I.        W związku z potrzebą udzielenia zamówienia na wykonanie modernizacji oświetlenia awaryjnego  w ciągach komunikacyjnych dla Szkoły Podstawowej Nr 1 Al. Kalin 30,
05-500 Piaseczno, proszę o złożenie oferty w formie pisemnej lub  na adres e-mail: mkaczor@sp1piaseczno.pl do dnia 30.10.2025 r. do godz. 12:00 tel. 22 756 22 85 wew. 100

 

II.     Wyczerpujący opis przedmiotu zamówienia i sposobu wykonania zamówienia i inne informacje  mogące mieć wpływ na zamówienie.

Opis przedmiotu zamówienia

1.       Warunki prac :

a)      Prace odbywać się będą w budynku szkoły Al. Kalin 30, podczas nieobecności uczniów w placówce,

b)      Wizja lokalna w placówce w dniach od 27 do 30 października 2025 r. po uprzednim zawiadomieniu Zamawiającego o terminie wizji lokalnej.

c)      Inwentaryzacja istniejącego systemu oświetlenia awaryjnego,

d)      Opracowanie koncepcji modernizacji zgodnej z obowiązującymi normami (m.in. PN-EN 1838, PN-EN 50172),

e)      Dostawa nowych opraw i urządzeń sterujących,

f)       Montaż nowego dodatkowego oświetlenia awaryjnego,

g)      Przeprowadzenie prób funkcjonalnych i pomiarów natężenia oświetlenia,

h)      Po wykonanej modernizacji sporządzony zostanie  protokół  odbioru,

i)       Opracowanie dokumentacji powykonawczej,

j)       Zapłata za dostawę przelewem w terminie 14 dni od daty otrzymania faktury,

k)      Gwarancja 24 miesiące

III.  Wymagania techniczne:

1.      Oprawy awaryjne zgodne z aktualnymi normami UE,

2.      Autonomiczny lub centralny system zasilania (prosimy o zaproponowanie rozwiązania),

3.      Minimalny czas podtrzymania: 1 h,

4.      Energooszczędne źródła światła (preferowane LED),

5.      Możliwość testów automatycznych lub manualnych.

IV.  Z Wykonawcą, który zostanie wyłoniony postępowaniu Zapytanie ofertowe podpisania zostanie umowa na czas określony do dnia 15 grudnia 2025

V.    Wyłoniony w zapytaniu ofertowym Dostawca przedstawi Zamawiającemu dokument potwierdzający prowadzenie działalności gospodarczej.

VI.    Kryteria oceny : 100% cena

VII.      Termin realizacji przedmiotu zamówienia - między stronami zostanie zawarta umowa na czas określony do dnia 15.12.2025

Informacja o wyłonionym w zapytaniu ofertowym Dostawcy zostanie umieszczona na stronie internetowej szkoły w zakładce BIP.

Otwarcie ofert nastąpi w dniu 30.10.2025 w siedzibie zamawiającego o godz. 12:00
w sali nr 24

Rejestr zmian

Data wprowadzenia dokumentu do BIP: 24 października 2025 14:39
Dokument wprowadzony do BIP przez: Małgorzata Kaczor
Ilość wyświetleń: 123
24 października 2025 14:39 (Małgorzata Kaczor) - Dodanie dokumentu. (Dokument opublikowany)