Piaseczno, dnia 24.10.2025 r.
Zapytanie ofertowe
do kwoty 50.000.00 netto
I. W związku z potrzebą udzielenia zamówienia na wykonanie modernizacji oświetlenia awaryjnego w ciągach komunikacyjnych dla Szkoły Podstawowej Nr 1 Al. Kalin 30,
05-500 Piaseczno, proszę o złożenie oferty w formie pisemnej lub na adres e-mail: mkaczor@sp1piaseczno.pl do dnia 30.10.2025 r. do godz. 12:00 tel. 22 756 22 85 wew. 100
II. Wyczerpujący opis przedmiotu zamówienia i sposobu wykonania zamówienia i inne informacje mogące mieć wpływ na zamówienie.
Opis przedmiotu zamówienia
1. Warunki prac :
a) Prace odbywać się będą w budynku szkoły Al. Kalin 30, podczas nieobecności uczniów w placówce,
b) Wizja lokalna w placówce w dniach od 27 do 30 października 2025 r. po uprzednim zawiadomieniu Zamawiającego o terminie wizji lokalnej.
c) Inwentaryzacja istniejącego systemu oświetlenia awaryjnego,
d) Opracowanie koncepcji modernizacji zgodnej z obowiązującymi normami (m.in. PN-EN 1838, PN-EN 50172),
e) Dostawa nowych opraw i urządzeń sterujących,
f) Montaż nowego dodatkowego oświetlenia awaryjnego,
g) Przeprowadzenie prób funkcjonalnych i pomiarów natężenia oświetlenia,
h) Po wykonanej modernizacji sporządzony zostanie protokół odbioru,
i) Opracowanie dokumentacji powykonawczej,
j) Zapłata za dostawę przelewem w terminie 14 dni od daty otrzymania faktury,
k) Gwarancja 24 miesiące
III. Wymagania techniczne:
1. Oprawy awaryjne zgodne z aktualnymi normami UE,
2. Autonomiczny lub centralny system zasilania (prosimy o zaproponowanie rozwiązania),
3. Minimalny czas podtrzymania: 1 h,
4. Energooszczędne źródła światła (preferowane LED),
5. Możliwość testów automatycznych lub manualnych.
IV. Z Wykonawcą, który zostanie wyłoniony postępowaniu Zapytanie ofertowe podpisania zostanie umowa na czas określony do dnia 15 grudnia 2025
V. Wyłoniony w zapytaniu ofertowym Dostawca przedstawi Zamawiającemu dokument potwierdzający prowadzenie działalności gospodarczej.
VI. Kryteria oceny : 100% cena
VII. Termin realizacji przedmiotu zamówienia - między stronami zostanie zawarta umowa na czas określony do dnia 15.12.2025
Informacja o wyłonionym w zapytaniu ofertowym Dostawcy zostanie umieszczona na stronie internetowej szkoły w zakładce BIP.
Otwarcie ofert nastąpi w dniu 30.10.2025 w siedzibie zamawiającego o godz. 12:00
w sali nr 24
Realizacja: IDcom.pl
Wszelkie prawa zastrzeżone © 2025 Szkoła Podstawowa nr 1 im. Józefa Piłsudskiego w Piasecznie