Zapytania ofertowe

Zapytanie ofertowe na na dostawę oryginalnych tonerów do drukarek do kwoty 130.000.00

                        Piaseczno, dnia 01.02.2023 r.

Zapytanie ofertowe do udzielenia zamówienia na dostawę oryginalnych tonerów do drukarek do kwoty 130.000.00 netto

  1. W związku z potrzebą udzielenia zamówienia na dostawę oryginalnych tonerów do drukarek w roku 2023 r. dla Szkoły Podstawowej nr 1, ul. Świętojańska 18, 05-500 Piaseczno, proszę o złożenie oferty w formie pisemnej lub  na adres mailowy sekretariat@sp1piaseczno.pl  do dnia 07.02.2022 r. do godz. 16:00

Osoba odpowiedzialna do kontaktów Izabela Świątkiewicz telefon 22 756 22 85, email: iswiatkiewicz@sp1piaseczno.pl

 

  1. Wyczerpujący opis przedmiotu zamówienia i sposobu wykonania zamówienia i inne informacje  mogące mieć wpływ na zamówienie.
    1. Opis przedmiotu zamówienia Załącznik nr 1
    2.  Warunki dostawy:

a)      dostawa do Szkoły Podstawowej nr 1 ul. Świętojańska 18 oraz ul. Al. Kalin 30
w Piasecznie na koszt Dostawcy,

b)      dostawa w asortymencie wg zamówienia Zamawiającego,

c)      dostawa w cenach brutto określonych przez Dostawcę dla każdego asortymentu, zgodnie ze złożoną ofertą, przez cały rok 2023,

d)      zapłata za dostawę przelewem w terminie 21 dni od daty otrzymania faktury, po każdej dostawie,

e)      dostawa do 3 dni od złożenia zamówienia w terminie: od poniedziałku do piątku
w godzinach od 8:00 do 14:00

  1. Zamawiający zastrzega sobie prawo zamówienia mniejszej lub większej ilości towaru niż jest to określone w załączniku nr 1. W takim wypadku Dostawcy nie przysługują wobec Zamawiającego roszczenia odszkodowawcze z tytułu zmniejszenia lub zwiększenia ilości zamówienia. Zwiększenie lub zmniejszenia ilości zamówienia nie może być większe niż 30% wartości asortymentu określonego w ofercie Dostawcy.
  2. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zamówienia dodatkowego asortymentu nieokreślonego w przedmiocie zamówienia.
  3. Wyłoniony w zapytaniu ofertowym Dostawca przedstawi Zamawiającemu dokument potwierdzający prowadzenie działalności gospodarczej.
  4. Termin realizacji przedmiotu zamówienia, między stronami zostanie zawarta umowa na czas określony do dnia 31.12.2023 r.

Informacja o wyłonionym w zapytaniu ofertowym Dostawcy zostanie umieszczona na stronie internetowej szkoły w zakładce BIP.

Otwarcie ofert nastąpi w dniu 08.02.2023 w siedzibie zamawiającego o godz. 12:00
w sali nr 24

Załączniki

Rejestr zmian

Data wytworzenia dokumentu: 01.02.2023
Osoba odpowiedzialna za treść dokumentu: Izabela Świątkiewicz
Data wprowadzenia dokumentu do BIP: 01 lutego 2023 10:37
Dokument wprowadzony do BIP przez: Izabela Świątkiewicz
Ilość wyświetleń: 257
01 lutego 2023 10:39 (Izabela Świątkiewicz) - Dodanie załącznika [umowa_na_dostawe_tonerow_w_2023.docx] do dokumentu. (Dokument opublikowany)
01 lutego 2023 10:38 (Izabela Świątkiewicz) - Dodanie załącznika [zalacznik_1_sp1_tonery_zgodne.xlsx] do dokumentu. (Dokument opublikowany)
01 lutego 2023 10:37 (Izabela Świątkiewicz) - Dodanie dokumentu. (Dokument opublikowany)