Zapytania ofertowe

Zapytanie ofertowe do udzielenia zamówienia na dostawę artykułów biurowych

Zapytanie ofertowe do udzielenia zamówienia na dostawę artykułów papierniczych  do kwoty 50.000.00 zł/ 130.000.00 zł netto

 

           SP1.2.26.5.2023

Piaseczno, 17.01.2023

 

         I.            W związku z potrzebą udzielenia zamówienia na dostawę artykułów papierniczych  dla Szkoły Podstawowej Nr 1 im. Józefa Piłsudskiego w Piasecznie ul. Świętojańska 18, 05-500 Piaseczno, proszę o złożenie oferty w formie elektronicznej  do dnia 24.01.2022 r. do godz. 16:00

Osoba odpowiedzialna do kontaktów Izabela Świątkiewicz telefon 22 756 -22-85 wew. 100, email: iswiatkiewicz@sp1piaseczno.pl,

       II.            Wyczerpujący opis przedmiotu zamówienia i sposobu wykonywania zamówienia i inne informacje mogące mieć wpływ na zamówienie:

  1. opis przedmiotu zamówienia  Załącznik nr 1
  2. Warunki dostawy:

Dostawa do Szkoły Podstawowej Nr 1 im. Józefa Piłsudskiego w Piasecznie, ul. Świętojańska 18, 05-500 Piaseczno, oraz Al. Kalin 30 w Piasecznie na koszt Dostawcy

  1. Dostawa w asortymencie wg. zamówienia Zamawiającego przesyłanego drogą elektroniczną.
  2. Ceny zgodne ze złożoną ofertą obowiązujące przez okres trwania umowy.
  3.  Płatność przelewem w terminie 21 dni  od daty otrzymania faktury.
  4. Dostawa do 3 dni od złożenia zamówienia w terminie od poniedziałku do piątku w godzinach 08:00-14:00

 

     III.            Zamawiający zastrzega sobie prawo zamówienia mniejszej lub większej ilości towaru niż jest to określone w Załączniku nr 1. W taki wypadku  Dostawcy nie przysługują wobec Zamawiającego roszczenia odszkodowawcze z tytułu zmniejszenia lub zwiększenia ilości zamówienia. Zwiększenie lub zmniejszenie ilości zamówienia nie może być większe niż 30% wartości asortymentu określonego w ofercie Dostawcy.

    IV.            Zamawiający zastrzega sobie prawo do zamówienia  dodatkowego asortymentu nieokreślonego w przedmiocie zamówienia.

      V.            Wyłoniony w zapytaniu ofertowym Dostawca przedstawi Zamawiającemu dokument potwierdzający prowadzenie działalności gospodarczej.

    VI.            Termin realizacji przedmiotu zamówienia od 01.02.2023 do 31.12.20023 r.

   VII.            Kryteria wyboru 100% cena

Otwarcie ofert nastąpi w dniu 25.01.2023 r. o godzinie 11:00

Informacja o wyłonionym w zapytaniu ofertowym Dostawcy zostanie zamieszczona na stronie internetowej szkoły w zakładce BIP.

 

 

 

Załączniki

Rejestr zmian

Data wytworzenia dokumentu: 17.01.2023
Osoba odpowiedzialna za treść dokumentu: Izabela Świątkiewicz
Data wprowadzenia dokumentu do BIP: 17 stycznia 2023 13:59
Dokument wprowadzony do BIP przez: Izabela Świątkiewicz
Ilość wyświetleń: 144
17 stycznia 2023 14:03 (Izabela Świątkiewicz) - Dodanie załącznika [zalacznik1.xlsx] do dokumentu. (Dokument opublikowany)
17 stycznia 2023 14:02 (Izabela Świątkiewicz) - Dodanie załącznika [umowa_na_artykuly_biurowe2023.docx] do dokumentu. (Dokument opublikowany)
17 stycznia 2023 13:59 (Izabela Świątkiewicz) - Dodanie dokumentu. (Dokument opublikowany)