Zapytania ofertowe

Zapytanie ofertowe - dostawa oryginalnych tuszy i tonerów - 2026

                                                                                               Piaseczno, dnia 04.12.2025 r.

Zapytanie ofertowe do udzielenia zamówienia na dostawę oryginalnych tonerów do drukarek

I.        W związku z potrzebą udzielenia zamówienia na dostawę oryginalnych tonerów do drukarek w roku 2026 r. dla Szkoły Podstawowej nr 1, ul. Świętojańska 18, 05-500 Piaseczno, proszę o złożenie oferty w formie pisemnej lub  na adres mailowy mkaczor@sp1piaseczno.pl do dnia 15.12.2025 r. do godz. 12:00

 

II.     Wyczerpujący opis przedmiotu zamówienia i sposobu wykonania zamówienia i inne informacje  mogące mieć wpływ na zamówienie.

1.      Opis przedmiotu zamówienia Załącznik nr 1

2.       Warunki dostawy:

a)      dostawa do Szkoły Podstawowej nr 1 ul. Świętojańska 18 oraz ul. Al. Kalin 30
w Piasecznie na koszt Dostawcy,

b)      dostawa w asortymencie wg zamówienia Zamawiającego,

c)      dostawa w cenach brutto określonych przez Dostawcę dla każdego asortymentu, zgodnie ze złożoną ofertą, przez cały rok 2026,

d)      zapłata za dostawę przelewem w terminie 14 dni od daty otrzymania faktury, po każdej dostawie,

e)      dostawa do 3 dni od złożenia zamówienia w terminie: od poniedziałku do piątku
w godzinach od 8:00 do 14:00

III.  Zamawiający zastrzega sobie prawo zamówienia mniejszej lub większej ilości towaru niż jest to określone w załączniku nr 1. W takim wypadku Dostawcy nie przysługują wobec Zamawiającego roszczenia odszkodowawcze z tytułu zmniejszenia lub zwiększenia ilości zamówienia. Zwiększenie lub zmniejszenia ilości zamówienia nie może być większe niż 30% wartości asortymentu określonego w ofercie Dostawcy.

IV.  Zamawiający zastrzega sobie prawo do zamówienia dodatkowego asortymentu nieokreślonego w przedmiocie zamówienia.

V.    Wyłoniony w zapytaniu ofertowym Dostawca przedstawi Zamawiającemu dokument potwierdzający prowadzenie działalności gospodarczej.

VI.  Kryteria oceny : 100% cena

VII.  Termin realizacji przedmiotu zamówienia, między stronami zostanie zawarta umowa na czas określony do dnia 01.01.2026 do 31.12.2026 r.

Informacja o wyłonionym w zapytaniu ofertowym Dostawcy zostanie umieszczona na stronie internetowej szkoły w zakładce BIP.

Otwarcie ofert nastąpi w dniu 15.12.2025 w siedzibie zamawiającego o godz. 13:00
w sali nr 24

 

Załączniki

Rejestr zmian

Data wprowadzenia dokumentu do BIP: 04 grudnia 2025 13:09
Dokument wprowadzony do BIP przez: Małgorzata Kaczor
Ilość wyświetleń: 2
04 grudnia 2025 13:32 (Małgorzata Kaczor) - Opublikowanie dokumentu.
04 grudnia 2025 13:32 (Małgorzata Kaczor) - Dodanie załącznika [opz_-_tonery_i_tusze_do_sp1_2026.xlsx] do dokumentu. (Dokument nieopublikowany)
04 grudnia 2025 13:09 (Małgorzata Kaczor) - Dodanie dokumentu. (Dokument nieopublikowany)