Zapytania ofertowe

zapytanie ofertowe na remont telewizji przemysłowej w szkole

 

Zapytanie ofertowe do udzielenia zamówienia na roboty budowlane, usługi , dostawy do kwoty 10.000.00/50.000.00 netto

 

 

„Zapytanie ofertowe

 

      

                Piaseczno, dnia 14.06.2024 r.

I

W związku z potrzebą udzielenia zamówienie na remont telewizji przemysłowej w szkole polegający na demontażu starych urządzeń telewizji przemysłowej, montaż nowych urządzeń, konfiguracja sprzętowa, szkolenie personelu administracji i obsługi, utylizacja starych urządzeń. Proszę o złożenie oferty do dnia 25.06.2024.r. .do godziny 08:30 drogą elektroniczną.

Osoba odpowiedzialna do kontaktów Pani Izabela Świątkiewicz telefon 22 756-22-85     wew, 100,  drogą elektroniczną: iswiatkiewicz@sp1piaseczno.pl

II

Wyczerpujący opis przedmiotu zamówienia i sposobu wykonania zamówienia i inne informacje mogące mieć wpływ na zamówienie.

 

a)       Przedmiotem zamówienia jest zakup, dostawa i montaż i demontaż starych urządzeń telewizji przemysłowej, montaż nowych urządzeń, konfiguracja sprzętowa, szkolenie personelu administracji i obsługi,  w szkole, w budynku Szkoły Podstawowej Nr 1 im .Józefa Piłsudskiego w Piasecznie Świętojańska 18,

b)        Demontaż polegający na wymianie rejestratorów cyfrowo analogowych 16 lp 8

c)       Naprawa telewizji przemysłowej w szkole podstawowej Nr 1 im .Józefa Piłsudskiego

d)       Montaż rejestratorów cyfrowo – analogowych 3 szt  dyski min.6TB przeznaczony do pracy ciągłej

e)       Rozdzielczość 5 mpx, MIN 2Xhdd

 

W załączeniu następujące dokumenty :

wzór umowy, załącznik nr 1

 

III Termin realizacji  przedmiotu zamówienia:

 

Zamawiający oczekuje wykonania zamówienia w terminie:

od  26.06. 2024 r. do 28.06 2024 r.

 

IV GWARANCJA : 24 miesiące

 

V Kryteria wyboru oferty

Zamawiający dokona oceny ofert według następujących kryteriów,

a)      Cena brutto 100%

 

 

 

Załącznik Nr 1 do zapytania ofertowego

 

Szczegółowy opis wykonania przedmiotu zamówienia

 

Wymagania dotyczące zamówienia

 

1.      Prace konieczne do wykonania:

 

 

a)       Demontaż starych urządzeń, montaż nowych urządzeń ,

b)       Konfiguracja sprzętowa

c)       Utylizacja starych urządzeń ,

d)       Szkolenie personelu

e)       Dbanie o porządek w trakcie trwania prac  


Załączniki

Rejestr zmian

Data wytworzenia dokumentu: 18.06.2024
Osoba odpowiedzialna za treść dokumentu: Izabela Świątkiewicz
Data wprowadzenia dokumentu do BIP: 18 czerwca 2024 16:16
Dokument wprowadzony do BIP przez: Izabela Świątkiewicz
Ilość wyświetleń: 116
18 czerwca 2024 16:16 (Izabela Świątkiewicz) - Dodanie załącznika [umowa_remont_monitoringu_2_2_3_2.doc] do dokumentu. (Dokument opublikowany)
18 czerwca 2024 16:16 (Izabela Świątkiewicz) - Dodanie dokumentu. (Dokument opublikowany)