Piaseczno, dnia 31.01.2024 r.
Zapytanie ofertowe do udzielenia zamówienia na dostawę oryginalnych tonerów do drukarek do kwoty 130.000.00 netto
I. W związku z potrzebą udzielenia zamówienia na dostawę oryginalnych tonerów do drukarek w roku 2024 r. dla Szkoły Podstawowej nr 1, ul. Świętojańska 18, 05-500 Piaseczno, proszę o złożenie oferty w formie pisemnej lub na adres mailowy sekretariat@sp1piaseczno.pl do dnia 07.02.2024 r. do godz. 16:00
Osoba odpowiedzialna do kontaktów Izabela Świątkiewicz telefon 22 756 22 85, email: iswiatkiewicz@sp1piaseczno.pl
II. Wyczerpujący opis przedmiotu zamówienia i sposobu wykonania zamówienia i inne informacje mogące mieć wpływ na zamówienie.
1. Opis przedmiotu zamówienia Załącznik nr 1
2. Warunki dostawy:
a) dostawa do Szkoły Podstawowej nr 1 ul. Świętojańska 18 oraz ul. Al. Kalin 30
w Piasecznie na koszt Dostawcy,
b) dostawa w asortymencie wg zamówienia Zamawiającego,
c) dostawa w cenach brutto określonych przez Dostawcę dla każdego asortymentu, zgodnie ze złożoną ofertą, przez cały rok 2024,
d) zapłata za dostawę przelewem w terminie 21 dni od daty otrzymania faktury, po każdej dostawie,
e) dostawa do 3 dni od złożenia zamówienia w terminie: od poniedziałku do piątku
w godzinach od 8:00 do 14:00
III. Zamawiający zastrzega sobie prawo zamówienia mniejszej lub większej ilości towaru niż jest to określone w załączniku nr 1. W takim wypadku Dostawcy nie przysługują wobec Zamawiającego roszczenia odszkodowawcze z tytułu zmniejszenia lub zwiększenia ilości zamówienia. Zwiększenie lub zmniejszenia ilości zamówienia nie może być większe niż 30% wartości asortymentu określonego w ofercie Dostawcy.
IV. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zamówienia dodatkowego asortymentu nieokreślonego w przedmiocie zamówienia.
V. Wyłoniony w zapytaniu ofertowym Dostawca przedstawi Zamawiającemu dokument potwierdzający prowadzenie działalności gospodarczej.
VI. Termin realizacji przedmiotu zamówienia, między stronami zostanie zawarta umowa na czas określony do dnia 31.12.2024 r.
Informacja o wyłonionym w zapytaniu ofertowym Dostawcy zostanie umieszczona na stronie internetowej szkoły w zakładce BIP.
Otwarcie ofert nastąpi w dniu 08.02.2023 w siedzibie zamawiającego o godz. 12:00
w sali nr 24
Realizacja: IDcom.pl
Wszelkie prawa zastrzeżone © 2025 Szkoła Podstawowa nr 1 im. Józefa Piłsudskiego w Piasecznie