Zapytania ofertowe

Remont oświetlenia polegający na demontażu oświetlenia jarzeniowego i montażu oświetlenia ledowego w pomieszczeniach dydaktycznych - sale lekcyjne w budynku przy ul. Al .Kalin 30 w Piasecznie

 

Zapytanie ofertowe do udzielenia zamówienia na roboty budowlane, usługi , dostawy do kwoty 50.000.00/130.000.00 netto

 

 

„Zapytanie ofertowe

 

      

                Piaseczno, dnia 23.10.2023 r.

I

W związku z potrzebą udzielenia zamówienie na remont oświetlenia polegający na demontażu oświetlenia jarzeniowego i montażu oświetlenia ledowego w pomieszczeniach dydaktycznych – sale lekcyjne w budynku szkoły przy ul. Al. Kalin 30. Proszę o złożenie oferty do dnia 30.10.2023r. .do godziny 12:00  w gabinecie 24 lub drogą elektroniczną.

Osoba odpowiedzialna do kontaktów Pani Izabela Świątkiewicz telefon 22 756-22-85     wew, 100,  drogą elektroniczną: iswiatkiewicz@sp1piaseczno.pl

II Wyczerpujący opis przedmiotu zamówienia i sposobu wykonania zamówienia i inne informacje mogące mieć wpływ na zamówienie.

 

a)       Przedmiotem zamówienia jest zakup, dostawa i montaż lamp LED w pomieszczeniach: sale dydaktyczne w budynku Szkoły Podstawowej Nr 1 im .Józefa Piłsudskiego w Piasecznie  ul .Al. Kalin 30;

b)        Montaż przewidziany w istniejących punktach oświetleniowych;

c)       Szczegółowy wykaz rodzaju wymaganych robót oraz dane techniczne lamp LED zawiera załącznik nr 1 do zapytania.

 

W załączeniu następujące dokumenty :

wzór umowy, załącznik nr 1

III Termin realizacji  przedmiotu zamówienia:

 

Zamawiający oczekuje wykonania zamówienia w terminie:

od 10listopada  2023 r. do 30 listopada  2023 r.

 

IV GWARANCJA : 24 miesiące

 

V Kryteria wyboru oferty

Zamawiający dokona oceny ofert według następujących kryteriów,

a)      Cena brutto 100%

b)      Dokonanie wizji lokalnej

 

 

 

Załącznik Nr 1 do zapytania ofertowego

 

Szczegółowy opis wykonania przedmiotu zamówienia

 

Wymagania dotyczące zamówienia

 1.      Prace konieczne do wykonania:

 

a)       Dokonanie wizji lokalnej przed złożeniem oferty,

b)       Wykonanie pomiaru natężenia oświetlenia,

c)       Dobór opraw,

d)       Przygotowanie projektu   montażu   nowego   oświetlenia   stosownie   do   przeprowadzonych

pomiarów,

e)       Przygotowanie i odpowiednie zabezpieczenie miejsc wykonywania prac,

f)        Demontaż istniejących starych lamp,

g)       Dostawa i montaż nowego oświetlenia wraz niezbędnym osprzętem w punktach istniejącego oświetlenia.

h)       Wywóz i utylizacja zdemontowanego oświetlana.

Załączniki

Rejestr zmian

Data wytworzenia dokumentu: 23.10.2023
Osoba odpowiedzialna za treść dokumentu: Izabela Świątkiewicz
Data wprowadzenia dokumentu do BIP: 23 października 2023 13:59
Dokument wprowadzony do BIP przez: Izabela Świątkiewicz
Ilość wyświetleń: 185
23 października 2023 14:04 (Izabela Świątkiewicz) - Dodanie załącznika [umowa_remont_oswietlenia_ledowego_w_czesciach_dydaktycznychpoprawiona .doc] do dokumentu. (Dokument opublikowany)
23 października 2023 13:59 (Izabela Świątkiewicz) - Dodanie dokumentu. (Dokument opublikowany)