Zapytania ofertowe

Zapytanie ofertowe do udzielenia zamówienia na roboty budowlane, usługi , dostawy do kwoty 10.000.00/50.000.00 netto

Zapytanie ofertowe do udzielenia zamówienia na roboty budowlane, usługi , dostawy do kwoty 10.000.00/50.000.00 netto

  „Zapytanie ofertowe

 

      

                Piaseczno, dnia 11.08.2023 r. 

 I.W związku z potrzebą udzielenia zamówienie na remont podłogi polegający na demontażu wykładziny z sali lekcyjnej, demontażu starej wykładziny z korytarza, oraz spawanie połączeń wykładziny, montaż wykładziny w sali lekcyjne 37,  korytarz w szkole, sala gimnastyczna  . Proszę o złożenie oferty do dnia 18.08.2023.r. .do godziny 12:00  w sekretariacie szkoły lub drogą elektroniczną.

Osoba odpowiedzialna do kontaktów Pani Izabela Świątkiewicz telefon 22 756-22-85     wew, 100,  drogą elektroniczną: iswiatkiewicz@sp1piaseczno.pl

II

Wyczerpujący opis przedmiotu zamówienia i sposobu wykonania zamówienia i inne informacje mogące mieć wpływ na zamówienie.

 

a)       Przedmiotem zamówienia jest zakup, dostawa i montaż i demontaż  wykładziny PCV w pomieszczeniach sala lekcyjna 37, korytarz, sala gimnastyczna w szkole, w budynku Szkoły Podstawowej Nr 1 im .Józefa Piłsudskiego w Piasecznie ul. Al. Kalin 30, Świętojańska 18,

b)        Demontaż polegający na wymianie wykładzin PCV , montaż cokołów  oraz ich utylizację, akrylowanie brzegów

c)       Naprawa podłoża jeżeli będzie taka potrzeba

d)       Montaż wykładziny PCV

e)       Akrylowanie brzegów , spawanie wykładziny

f)        Szczegółowy wykaz rodzaju wymaganych robót oraz dane techniczne zawiera załącznik nr 1 do zapytania.

 

W załączeniu następujące dokumenty :

wzór umowy, załącznik nr 1

 

III Termin realizacji  przedmiotu zamówienia:

 

Zamawiający oczekuje wykonania zamówienia w terminie:

od  21.08. 2023 r. do 31sierpnia 2023 r.

 

IV GWARANCJA : 24 miesiące

 

V Kryteria wyboru oferty

Zamawiający dokona oceny ofert według następujących kryteriów,

a)      Cena brutto 100%

b)      Dokonanie wizji lokalnej

 

 

 

Załącznik Nr 1 do zapytania ofertowego

 

Szczegółowy opis wykonania przedmiotu zamówienia

 

Wymagania dotyczące zamówienia

 

1.      Prace konieczne do wykonania:

 

a)       Dokonanie wizji lokalnej przed złożeniem oferty,

b)       Wykonanie pomiaru ilości wykładziny ,

c)       Dobór cokołów

d)       Przygotowanie projektu   montażu   nowej wykładziny, akrylowanie nowej podłogi,

e)       Montaż listwy progowej  

f)        Przygotowanie i odpowiednie zabezpieczenie miejsc wykonywania prac,

g)       Demontaż istniejących starych wykładzin,

h)       Dostawa i montaż nowych wykładzin  wraz niezbędnym osprzętem w punktach wymiany wykładziny

i)         Wywóz i utylizacja zdemontowanej wykładziny

 

 

 

 

 

 

Załączniki

Rejestr zmian

Data wytworzenia dokumentu: 11.08.2023
Osoba odpowiedzialna za treść dokumentu: Świątkiewicz Izabela
Data wprowadzenia dokumentu do BIP: 11 sierpnia 2023 22:14
Dokument wprowadzony do BIP przez: Izabela Świątkiewicz
Ilość wyświetleń: 130
11 sierpnia 2023 22:17 (Izabela Świątkiewicz) - Dodanie załącznika [umowa_wzor.doc] do dokumentu. (Dokument opublikowany)
11 sierpnia 2023 22:17 (Izabela Świątkiewicz) - Dodanie załącznika [zapytanie_ofertowe_na_remont_podlogi.docx] do dokumentu. (Dokument opublikowany)
11 sierpnia 2023 22:16 (Izabela Świątkiewicz) - Zmiana danych dokumentu. (Dokument opublikowany)