Zapytania ofertowe

Zapytanie ofertowe na dostawę oryginalnych tonerów do drukarek

            Piaseczno, dnia 17.01.2022 r.

Zapytanie ofertowe do udzielenia zamówienia na dostawę oryginalnych tonerów do drukarek do kwoty 130.000.00 netto

  1. W związku z potrzebą udzielenia zamówienia na dostawę oryginalnych tonerów do drukarek w roku 2021 r. dla Szkoły Podstawowej nr 1, ul. Świętojańska 18, 05-500 Piaseczno, proszę o złożenie oferty w formie pisemnej na adres mailowy sekretariat@sp1piaseczno.pl  do dnia 25.01.2022 r. do godz. 16:00

Osoba odpowiedzialna do kontaktów Izabela Świątkiewicz telefon 22 756 22 85, email: iswiatkiewicz@sp1piaseczno.pl

 

  1. Wyczerpujący opis przedmiotu zamówienia i sposobu wykonania zamówienia i inne informacje  mogące mieć wpływ na zamówienie.
    1. Opis przedmiotu zamówienia Załącznik nr 1
    2.  Warunki dostawy:

a)      dostawa do Szkoły Podstawowej nr 1 ul. Świętojańska 18 oraz ul. Al. Kalin 30
w Piasecznie na koszt Dostawcy,

b)      dostawa w asortymencie wg zamówienia Zamawiającego,

c)      dostawa w cenach brutto określonych przez Dostawcę dla każdego asortymentu, zgodnie ze złożoną ofertą, przez cały rok 2022,

d)      zapłata za dostawę przelewem w terminie 14 dni od daty otrzymania faktury, po każdej dostawie,

e)      dostawa do 3 dni od złożenia zamówienia w terminie: od poniedziałku do piątku
w godzinach od 8:00 do 14:00

  1. Zamawiający zastrzega sobie prawo zamówienia mniejszej lub większej ilości towaru niż jest to określone w załączniku nr 1. W takim wypadku Dostawcy nie przysługują wobec Zamawiającego roszczenia odszkodowawcze z tytułu zmniejszenia lub zwiększenia ilości zamówienia. Zwiększenie lub zmniejszenia ilości zamówienia nie może być większe niż 30% wartości asortymentu określonego w ofercie Dostawcy.
  2. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zamówienia dodatkowego asortymentu nieokreślonego w przedmiocie zamówienia.
  3. Wyłoniony w zapytaniu ofertowym Dostawca przedstawi Zamawiającemu dokument potwierdzający prowadzenie działalności gospodarczej.
  4. Termin realizacji przedmiotu zamówienia, między stronami zostanie zawarta umowa na czas określony do dnia 31.12.2022 r.

Informacja o wyłonionym w zapytaniu ofertowym Dostawcy zostanie umieszczona na stronie internetowej szkoły w zakładce BIP.

Otwarcie ofert nastąpi w dniu 26.01.2022 w siedzibie zamawiającego o godz. 12:00
w sali nr 24

Załączniki

Rejestr zmian

Data wytworzenia dokumentu: 18.01.2022
Osoba odpowiedzialna za treść dokumentu: Izabela Świątkiewicz
Data wprowadzenia dokumentu do BIP: 18 stycznia 2022 15:16
Dokument wprowadzony do BIP przez: Izabela Świątkiewicz
Ilość wyświetleń: 325
18 stycznia 2022 15:17 (Izabela Świątkiewicz) - Dodanie załącznika [opz__tonery_i_tusze_do_sp1_2022_2.xlsx] do dokumentu. (Dokument opublikowany)
18 stycznia 2022 15:16 (Izabela Świątkiewicz) - Dodanie dokumentu. (Dokument opublikowany)